donderdag 5 mei 2016

ICT-Bewijs dat Zeisterse Neonazi en CIA-/AIVD-Infiltrant Jan Peter Mante inderdaad de eigenaar van het Extreemrechtse forum Noordland is !!!

Zeist, 5 Mei 2016
Bevrijdingsdag


Beste Lezers,

In aanvulling op het eerder op dit weblog gepubliceerde artikel van Kafka wil ik u hierbij in aansluiting op het artikel hierbij aangeven dat de Zeisterse Neonazi Jan Peter Mante inderdaad de eigenaar en de oprichter is van het Extreemrechtse Noordland-forum.

Neonazi Mante heeft onder valse voorwendselen destijds contact met mij gezocht en tegen mijn collega, mr. Fred Jan IJspeerd en mijzelf in alle toonaarden bezworen dat hij pro-Joods is; zich graag voor de Joodse Tweede Wereldoorlogsslachtoffers in wilt zetten en mijn stichting vanwege haar doelen een bijzonder warm hart toedraagt. Gelukkig kwam mijn collega er net op tijd achter dat Neonazi Mante de eigenaar is het extreemrechtse Noordland-forum en waren wij beiden blij dat wij daarna heel snel van hem af waren. Per slot van rekening willen mijn collega en ikzelf vanwege de doelstellingen van onze stichting nu eenmaal niet graag met een Neonazi worden geassocieerd. 

Voor het artikel over de Zeisterse Neonazi Jan Peter Mante verwijs ik u - nogmaals - naar de volgende link: Fora vol Fortuynisten, Vrijheden en Realisten .

Voor de ICT-matige bewijslast die u aantoont dat de Zeisterse Neonazi Jan Peter Mante inderdaad de eigenaar is van het extreemrechtse Noordland-forum verwijs ik naar de stukken hieronder:
 
 
 
 
 
 
ICT-bewijslast dat Neonazi Mante inderdaad de eigenaar van het extreemrechtse Noordland-forum is.
 
 
 
 
 
 
Foto's van de Zeisterse Neonazi en CIA-AIVD-Infiltrant Jan Peter Mante.
 
 
Veel leesplezier met het KAFKA-artikel en met deze ICT-stukken toegewenst.
 
Uiteraard wens ik u vandaag eveneens van ganser harte een zonnige en in alle opzichten vreugdevolle Bevrijdingsdag toe.
 
Met gevoelens van de meeste hoogachting en met vriendelijke groet,
INFORMATIECENTRUM TWEEDE WERELDOORLOG (IWOII)
 
Anne Louis Cammenga
Directeur
Website: www.iwoii.nl
 
______________________________________
 
 
_______________________________________
 
 

1 opmerking:

J. P. Mante zei

Wederom niets daar ik nooit ontkend heb dat dit forum op mijn naam gestaan heeft. Het moet u bekend zijn dat software ontwikkelaars wel vaker een site bouwen en online zetten. Dat moet u toch zeer goed weten daar uw eigen site voor zeker aantal maanden op mijn naam gestaan heeft. Hieruit zou u dan moeten concluderen dat ik Anne (Louis) Cammenga zou zijn. Een walgelijke gedachte overigens maar wel de logische conclusie indien uw logica toegepast zou worden.

Weet u nog hoe woest u was toen ik vanwege uw constante persoonlijke aanvallen op mij de site uit de lucht gehaald heb.

Overigens moet ik hierbij opmerken dat het Noordland forum tenalle tijden er voor gestaan heeft dat onderwerpen zakelijk en wetenschappelijk behandelt werden en een ieder die schuttingtaal of generaliserende opmerkingen plaatste ogenblikkelijk van de site verwijderd werd. De onderwerpen mogen u dan niet bevallen echter dat is in het kader van de vrijheid van meningsuiting, waar u zegt voor te staan, zeer zeker geoorloofd.

Ik moet hierbij opmerken dat ik nog nooit een forum gezien heb dat zo goed gemodereerd werd als juist dit forum.