woensdag 4 mei 2016

WAARSCHUWING: ZEISTERSE NEONAZISTISCHE AIVD-INFILTRANT JAN PETER MANTE NEEMT - MOGELIJK - ZIJN GESPREKKEN MET U OP !!!

Beste Lezers,
 
Graag wil ik u hierbij waarschuwen voor het volgende. Wanneer u de Zeisterse Neonazistische AIVD-Infiltrant Jan Peter Mante in het publieke domein ontmoet, is het mogelijk dat hij gesprekken met u als gesprekspartner opneemt.

Dit heeft hij namelijk zélf op 3 mei jl. om 10.36 uur schriftelijk naar mij toe bevestigd.
 
Omdat Neonazi Mante zich hierbij beroept op de bekende Amsterdamse schrijfster Karin Spaink, heb ik het e.e.a. bij haar geverifieerd. Zij heeft mij inderdaad schriftelijk bevestigd dat Neonazi Mante gesprekken met vertegenwoordigers van de Scientology (Church) heeft opgenomen.
 
Dit heeft hem overigens niet gebaat, want - zoals u in het dagblad Trouw zélf ná kunt lezen - hebben de gedragingen van Mante uiteindelijk geleid tot zijn ontslag als computerprogrammeur bij de Ambassade van de USA in Den Haag, maar ik kan mij zo voorstellen dat u niet graag ziet dat gesprekken die u met Mante voert, uiteindelijk worden opgenomen. Ik kan mij zo voorstellen dat u hierop niet zit te wachten.
 
Vandaar dus deze goedbedoelde waarschuwing mijnerzijds.
 
Voor vanavond wens ik u een inhoudsvolle Dodenherdenking en voor morgen wens ik u een vreugdevolle Bevrijdingsdag toe.
 
Met hartelijke groet,
INFORMATIECENTRUM TWEEDE WERELDOORLOG (IWOII)
 
Anne Louis Cammenga
Directeur
Website: www.iwoii.nl
 
 
 
 
 
 
 
 
 



De passages uit de teksten uit de correspondentie tussen Neonazi Mante en mijzelf, waaruit hij zélf aangeeft dat hij gesprekken opneemt.
 
 
 
 
 
 
 
Foto's van de Zeisterse Neonazistische AIVD-Infiltrant Jan Peter Mante.
_______________________________________________

 




________________________________

 


Geen opmerkingen: