zaterdag 7 mei 2016

Zeisterse Neonazi Jan Peter Mante erkent schriftelijk zélf de eigenaar te zijn van het extreemrechtse forum Noordland !!!

Beste Lezers,

De Zeisterse Neonazistische AIVD-/CIA-infiltrant Jan Peter Mante heeft thans schriftelijk zélf toegegeven dat hij de eigenaar is van het extreemrechtse forum Noordland. Ook wordt de inhoud van dit forum 'gepresenteerd' als iets heel erg goeds.



Dit is echter des te bevreemdender omdat Neonazi Mante in alle toonaarden tegen mijn collega mr. Fred Jan IJspeerd en mijzelf bij hoog en bij laag heeft gezworen niets te maken te willen hebben met het Neonazisme en aan ons beiden aangaf juist pro-Joods te zijn en Joodse Tweede Wereldoorlogsslachtoffers een heel warm hart toe te dragen. Dit is dus - zeker gezien de inhoud van zijn forum Noordland - naar ons beiden toe een grove leugen geweest.

Bij de bekende Amsterdamse schrijfster en columniste Karin Spaink heb ik nog eens extra het een en ander over Neonazi Mante nagevraagd. Zij typeert Neonazi Mante als volgt: 'Mante heeft zoveel gezegd, hij is ene volkomen onbetrouwbaar manneke'. Gezien als onze eigen ervaringen met deze Zeisterse Neonazistische AIVD-/CIA-Infiltrant Jan Peter Mante kunnen mijn collega, mr. Fred Jan IJspeerd en ikzelf het alleen maar inhoudelijk volledig eens zijn met de woorden van deze terecht bij velen zéér gerespecteerde en geliefde schrijfster en columniste Karin Spaink. 

Met gevoelens van de meeste hoogachting en met vriendelijke groet,
INFORMATIECENTRUM TWEEDE WERELDOORLOG (IWOII)

Anne Louis Cammenga
Directeur
Website: www.iwoii.no
 

 

 
 
 
 
 
 
 
Foto's van de Zeisterse Neonazistische AIVD-/CIA-infiltrant Jan Peter Mante.
 _________________________________________________
 
 

10 opmerkingen:

Anne Louis Cammenga zei

Aan de Zeisterse Neonazi Jan Peter Mante:

U heeft tot dusver geen enkele vraag van mij beantwoord. U begint te schreeuwen en te krijsen, wanneer u met de waarheid wordt geconfronteerd. Degene die anderen voorliegt en bedriegt en probeert te manipuleren bent u zelf. Ik noem hierbij alleen maar de valse voorwendselen, waarmee u zich bij mijn collega, mr. Fred Jan IJspeerd en mijzelf heeft getracht 'binnen te dringen'. Om van uw belachelijke bewering dat u artikelen voor mij zou hebben geschreven nog maar te schrijven. Al mijn artikelen zijn van mijn hand en niet van de uwe. Het is mij in de afgelopen jaren steeds opgevallen dat u heel veel aan anderen toezegt, maar uiteindelijk niets naar anderen toe niets 'levert'. Of dit nu uw belofte is van een zogenaamd DNA-onderzoek, dat er vervolgens nooit komt, of de opmerking dat u gesprekken opneemt. Want als ik u om geluidsopnamen vraag van de gesprekken die ik met u zou hebben gevoerd, geeft u ook wederom hierin 'niet thuis'. Kortom: Karin Spaink heeft volkomen gelijk met haar karakterbeschrijving van u: ''Mante heeft zoveel gezegd, hij is ene volkomen onbetrouwbaar manneke'.

Anne Louis Cammenga

Anne Louis Cammenga zei

En aangezien u niet werkelijk van mij vragen wenst te beantwoorden, maar uiteindelijk alleen maar gaat schreeuwen en krijsen ga ik - zoals ik u al diverse malen heb aangegeven - ook geen vragen van u beantwoorden.

En, nee, Fred heeft mij zeker niet verlaten.

Anne Louis Cammenga

Anne Louis Cammenga zei

In ieder geval is het nu voor heel de wereld duidelijk dat ondanks al uw ontkenningen bij hoog en laag naar mij en Fred en mij toe dat u absoluut niets met het neonazisme te maken wilt hebben en dat u de Joodse zaak o zo'n wam hart toedraagt ronduit een leugen zijn geweest. Ook is het thans hierbij iedereen dat u actief, weloverwogen en doelbewust bij deze extreemrechtse site betrokken bent geweest.

Leest u uw eigen post nog maar eens goed door. Daarin geeft u heel duidelijk weer dat u de schrijver van de artikelen van mijn hand bent.

Ook wat betreft het DNA-onderzoek betreft, vertelt u weer eens leugens. Want wie kwam met min zogenaamde Afrikaanse afkomst op de proppen? Ik durf te wedden dat er geen resultaten zijn en dat er ook geen geluidsopnames zijn. Dat - net zoals de vele andere zwetsverhalen van uw kant - dit ook wederom wee eens een broodje Aap verhaal van uw zijde is.

Karin Spaink is niet anarchistisch, maar in tegendeel een zeer gerespecteerd schrijver en columniste die Wikipedia heeft gehaald vanwege haar verdiensten voor de samenleving. Iets dat vrees ik - in uw geval - nooit en te nimmer plaats zal gaan vinden.

Voor Fred heb ik heel veel respect. Nog steeds. Hij heeft zich - in volslagen tegenstelling tot u - steeds een goede, eerlijke en betrouwbare vriend getoond, die grondige, gedegen input voor onze stichting heeft geleverd. Een grondige, gedegen inhoud, waar ik u nooit heb op kunnen betrappen.

Anne Louis Cammenga zei

Wederom boeiend om te zijn hoe je zowel onder je eigen naam als onder een alias schrijft. Gelukkig weten mijn collega en ikzelf wel beter Jan Peter Mante welke leugens je hebt gebruikt om bij ons binnen te dringen. Ik heb uiteraard niets tegen Afrikanen. Wel als jij en jouw Neonazistische soort lieden hier iets smerigs van maken. Zoals dit is gebeurd. De reden dat ik jullie berichten wis, is dat ik jullie neonazistische rotzooi en leugens niet op mijn weblog wil hebben. Maar stichting staat voor goede, positieve zaken. Die wil ik niet met jullie neonazistische rotzooi besmeurd zien. Vandaar dat ik jullie berichten dan ook zeker zal blijven verwijderen.

Anne Louis Cammenga zei

Aan Neonazi Jan Peter Mante: Ja wel hoor, dit is wel degelijk thans voor iedereen duidelijk. Dit blijkt namelijk uit meerdere gedragingen van uw hand.
Grondig en gedegen: Ja wel hoor. Weet u nog dat mijn collega en ik input hebben geleverd voor een wetsvoorstel voor de toekomstige herdenking van de Holocaust. Een wetsvoorstel dat in januari 2012 is goedgekeurd door de Tweede Kamer.
In dit opzicht heeft u nog nooit iets gepresteerd.

Anne Louis Cammenga zei

Aan Jan Peter Mante:
Dan kan ik nu al vertellen dat dit Jan Peter Mante zal zijn.
Dit blijkt trouwens ook uit de zin 'Waar heb ik iets neonazistisch geschreven?'
Je hebt jezelf hiermee verraden.
De print screens heb ik zeker gemaakt. Maar die houd ik als verrassing nog even achter de hand. Zie dat dan maar als een 'surprise' voor de toekomst.

Anne Louis Cammenga zei

Ja hoor, dat durf ik wel. En uit de geschiedenis is klip en klaar gebleken dat de Holocaust heeft plaatsgevonden.

Anne Louis Cammenga zei

U heeft aantoonbaar vele aliassen gebruikt. Wat ik over een aantal zaken heb geschreven is geen laster en kan met feiten worden onderbouwd.




Voor wat het DNA onderzoek betreft: dit heeft u zélf nota bene aan mij aangeboden. Omdat u zélf mijn Karolingische afkomst met DNA wilde onderbouwen. Niet andersom. En vervolgens komt er nooit iets meer. Maar wordt er wel ineens beweerd dat ik een Afrikaanse afkomst zou hebben. Die dan vervolgens nooit met feiten wordt onderbouwd. Maar ja, u staat dan ook bekend om uw zwetsverhalen. Zie de beschrijving van Karin Spaink over uw karakter.




Hoe zit het met uw eigen uitgavenpatroon? Bent u juist niet uit uw huis gezet, omdat u de huur niet kon betalen?

Dit was toch nadat u de Scientoloy Church voor een miljoen dollar heeft getracht op te lichten?




Het fascisme en antisemitisme in onze samenleving tegen gaan is geen verspreiding van haat en laster. Naar u toe heb ik mij geenszins schuldig gemaakt aan smaad en laster. Het omgekeerde is daarentegen echter wel het geval. U heeft onder valse voorwendselen contact met ons beiden gezocht en vervolgens - toen mijn collega en ik u doorkregen - reputatie- en karaktermoord op mij gepleegd door middel van uw publicaties. Al dan niet onder uw alias van 'Maggy Magon'.




Dat ik niet met uw neonazistische rotzooi geïdentificeerd wens te worden zal iedereen vanuit het doel van mijn stichting volledig duidelijk zijn. Dat heeft niets te maken met het onderdrukken van meningen, maar met het feit dat uw gedragingen, handelswijzen en meningen geen constructieve bijdrage leveren aan mijn stichting en haar doelen.




Ook in het verleden heeft u in de tijd dat wij contact hadden niets constructiefs bijgedragen aan onze stichting. U kwam steevast te laat op afspraken; leverde geen enkele wezenlijke inhoud en liet - als het erop aankwam - uiteindelijk volledig afweten.




Wanneer het u te heet onder de voeten wordt en mensen u confronteren met uw gedrag, maakt u zich snel uit de voeten. Om vervolgens actief op te duiken op uw eigen rechtsextremistische forum Noordland, waarvan u immers de oprichter en de eigenaar bent. Iemand die op een dergelijke wijze misbruik maakt van vertrouwen, heb ik nog nooit eerder in mijn leven ontmoet.




Waarbij als iemand u dan vervolgens aanspreekt op uw gedrag het bij altijd aan de maatschappij en aan de ander ligt en nooit aan uzelf. Want vooral die attitude van uw zijde kunnen Fred en ik ons nog heel goed uit onze gesprekken herinneren. Tja, dan verbaast het ons beiden niets dat u vanwege het niet kunnen betalen van uw huurschuld uit uw eigen woning bent gezet. Iets dat u mij immers onder uw alias van 'Maggy Magon' heeft toegewenst. Duidelijk een vorm van frustratieprojectie dus. Als 'Maggy Magon' beweert u dat u nauw contacten in het psychologische circuit onderhoudt. Missschien is het toch eens een goed idee voor u dat u - gezien uw gedragingen naar anderen toe - zélf eens uiterst actief op zoek gaat naar psychiatrische hulp.

Anne Louis Cammenga zei

Dan heeft u toch duidelijk iets verkeerds gedaan als u uit uw eigen huis wordt gezet. Want over het waarom u uw eigen huis bent uitgezet, hoor ik u namelijk niet. Ik weet nog wel dat u Thomas Zwart de schuld gaf van het feit dat u een poos geen uitkering heeft ontvangen.

Bovendien had u in die tijd gewoon een huurhuis. Dat heeft u mij namelijk zelf verteld. Of dit kan natuurlijk het zoveelste verzonnen verhaal van u zijn. Dit is uiteraard wederom mogelijk. Niets verbaast mij namelijk in dit opzicht nog van u.

Het door uzelf verzonnen verhaal over de hacktic anarchisten is inhoudelijk door schrijfsters als o.a. Karin Spaink voldoende van de kant geveegd.


De rol van het Nederlandse vorstenhuis is tijdens de Tweede Wereldoorlog vaak neergezet als een verzetsrol, die er gewoon domweg niet is geweest. Gerard Aalders van het NIOD heeft dit in zijn boek 'Niets is wat het lijkt' uitstekend aangetoond. En op dit thema heb ik in een aantal publicaties verder geborduurd. Want wil men iets kunnen leren van de Tweede Wereldoorlog dan is in ieder geval eerlijke geschiedschrijving van belang. Hetgeen in dit opzicht helaas niet altijd het geval is.

In ieder geval blijkt uw dubbelhartige houding en uw uiterst dubieuze rol naar Fred en mij toe. Waarbij u zich totaal anders voordoet dan u in werkelijkheid bent. Een neonazi die zich voordoet als pro-Joods strookt nu eenmaal niet met elkaar. Maar dat - zo blijkt uit allerlei berichten over diverse fora - is immers uw specialiteit. Diverse aliassen gebruiken en diverse soorten zwamverhalen ophangen. Karin Spaink maar ook de schrijver Abrahamof op het Pim Fortuyn Forum hebben deze zijde van uw karakter uitstekend getypeerd.

Wat papagaaien betreft, zie ik dat juist terug in uw relaas. Wanneer ik u confronteer met al uw aantoonbare leugens, geeft u geen antwoord en draait u hier om heen. Wanneer ik u spiegel aan de beschuldigingen, die u naar andere mensen toe uit, duikt u weg en geeft u eveneens geen antwoord. Of u probeert zich 'uit te redden' door een tegenbeschuldiging te uiten.


U bent het alias van Maggy Magon wel degelijk. U ontkent dit - de zoveelste leugen van uw zijde - maar het is namelijk aantoonbaar dat u dit wel degelijk bent.

Ik heb op het Pim Fortuyn Forum niet aangegeven gelogen te hebben over welke tijdslijn dan ook. En ook uw bewering over 'geveinsd vedriet' klopt niet. Maar goed, zo is er wel veel meer aan u dat niet klopt. Daar zijn Fred en ik, maar ook anderen inmiddels al achter gekomen. Uw ontslag bij de Ambassade van de USA in Den Haag heeft immers niet voor niets plaats gevonden. Daar is men immers bepaald niet al te blij geweest met uw acties naar de Scientology Church toe. Zoals dit zo'n uitstekende wijze in de artikelen in het dagblad Trouw zijn weergegeven.

Grappig dat uw uitlatingen naar mij m.b.t het Nederlandse koningshuis exact hetzelfde zijn als geuit door jouw alias Maggy Magon.

U had het in een van je vorige mails over democratie. Laat jouw Neonazistische gedachtengoed nu net een richting zijn die NIET voor democratie staat. Dat hebben de anders denkenden in Hitlers concentratiekampen kunnen ervaren.

Anoniem zei

Wat een mooi artikel