dinsdag 3 mei 2016

Openbare vragen aan de Zeisterse Neonazistische AIVD-Infiltrant Jan Peter Mante !!!

Beste Lezers,

Hieronder treft u mijn openbare vragen aan, die ik aan de Zeisterse Neonazistische AIVD-Infiltrant Jan Peter Mante heb gesteld. Dit naar aanleiding van het feit dat ik vandaag weer eens een 'flinke bak met stront' va hem over mij 'heen gekieperd' heb gekregen. Wij naderen dus duidelijk weer de jaarlijkse herdenking van 4 en 5 mei.

Heel veel leesplezier toegewenst met mijn openbare vragen aan deze Zeisterse Neonazistische AIVD-Infiltrant Jan Peter Mante:




Print screen van de door mij openlijk aan de Zeisterse Neonazistische AIVD-Infiltrant Jan Peter Mante gestelde vragen.
 
 
 
 
 
Vier foto's van de Zeisterse Neonazistische AIVD-Infiltrant Jan Peter Mante.
 
Let u daarbij vooral op de tweede foto. Hierbij maakt onze plaatselijke Neonazi gebruikt van een wapen van het Franse plaatsje Mante-la-Jolie. Voor gegevens over dit Franse plaatsje en het daarbij behorende gemeentewapen verwijs ik hierbij graag naar de volgende link uit Wikipedia:
 
Heel veel leesplezier bij het lezen van de vragen en heel veel kijkplezier bij het bekijken van de foto's toegewenst.
 
Met vriendelijke groet,
INFORMATIECENTRUM TWEEDE WERELDOORLOG (IWOII)
 
Anne Louis Cammenga
Direclteur
Website: www.ioii.nl
 
_____________________________________________
 
_______________________________________________ 

Geen opmerkingen: